nyår

vilken kväll.. började med att jag och emma körde till sövde, vi åt, festade och smällde raketer. men efter tolv slaget skulle jag klydda med att åka hem. så ja jag åkte tillbaka till svedala där jag mötte upp putte och en massa andra. bråk bråk bråk. hur fan orkar man helt seriöst? men vid kvart i fyra var jag hemma igen tror jag. somnade skönt!

imorse vaknade jag och kände mig riktigt full fortfarande men nej tydligen inte, efter en dusch och lite mat kunde jag köra och de gjorde jag. hela vägen tillbaka till sövde där alla sov. körde och handlade pizza sen började vi städa och så fort vi var klara körde jag och emma hem, hem till mig. när hon stack gick jag och la mig och sov till klockan 7.

fan vad ont jag har i hela kroppen, röven, mitt ena knä, läppen och ryggen. och hur fan super man bort ena strumpan och ena öronhänget? men de var väl en helt okej kväll.



grillning på g, lite halv olyckat.









haha en stolt brynolf.







så jävla charmig. nu säger jag godnatt igen, ledig imorgon och det är bara jätte underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0