österrike

nu ska jag nanna! ska bara berätta för er som bryr er att det blev ändå en lugn lördag. kom fram till hotellet, micke kom in och hjälpte mig upp med väskorna sen blev det lite att dricka, sen gick vi vidare in till baren bredvid hotellet där vi mötte dom andra. gick sen till deras hotell och sen gick jag hem och sov. sen väckte mamma mig och då blev det en dusch och fixa sig sen mat. när jag hade ätit mötte jag lucas och oscar för dom var dom enda som orkade hålla sig vakna haha, vi stack till en bar iallafall. efter en stund stack oscar då han blev trött. men jag och lucas stannade kvar några timmar, trevligt! sen blev han hungrig så jag följde med honom sen skiljdes vi åt och nu ligger jag på mitt hotellrum.

det ringer på dörren hos mig halv nio imorgon bitti, då är det dax att göra sig iordning och sen frukost. sen möter jag alla andra i backen, eftersom vi tar lite sovmorgon så får jag ringa dom där. nu är det fan tid att sova GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0